נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, אמר ביום רביעי כי השלום ישרור באזור למרות הפרובוקציות הישראליות.
בהתייחסו לישראל כאל "קבוצה חסרת אחריות", אמר כי תל אביב "אינה רוצה בשום פנים ואופן שהנשק ישתתק באזורנו".
בנאום שנשא בישיבת מפלגתו בפרלמנט, כינה את ישראל "רשת טבח שהפכה את הטרור והכיבוש למדיניות המדינה שלה".
ארדואן הוסיף כי ישראל עשתה כל שביכולתה כדי לערער את "הקונצנזוס שהושג בעמל רב" במהלך עשרת הימים האחרונים.
בשבחו את טורקיה על השפעתה באזור, אמר כי המדינה תמשיך במאמציה להשיג פתרון בר-קיימא לסכסוך באיראן.
מקור:AA
















