אפל עוברת לייצור רוב מכשירי האייפון עבור השוק האמריקאי בהודו.
01:00
אפל עוברת לייצור רוב מכשירי האייפון עבור השוק האמריקאי בהודו.
האם הודו תוביל את ייצור האייפון בעקבות המכסים של טראמפ על סין?

אפל שואפת להעביר את רוב ייצור האייפון להודו עד סוף 2026, תוך האצת המעבר כדי להימנע מעליות מכס אפשריות על מוצרים המיוצרים בסין.

עוד סרטונים
פסטיבל הסרטים לסיוע הומניטרי ה-8 של TRT
מתיישבים חוגגים זיכרון לצ'רלי קירק תוך חדירה למסגד אל אקצא
אזרח סבל מאלימות ללא סיבה במאה שערים
נתניהו חתם על תוכנית הרחבת ההתנחלויות בגדה המערבית הכבושה
צי הסומוד מפליג לעבר עזה
מתיישבים ישראלים בלתי חוקיים תקפו באלימות את כפר קוואוויס שבגדה המערבית הכבושה, שבעה פלסטינים נפצעו
האבא של סילמן לעג לאישה מבוגרת עם שלט מול ביתה
חיילים ישראלים גונבים 1.5 מיליון שקל מבית חליפין ברמאללה
משפחות החטופים שיבשו שידור חי בערוץ 14
ישראל תוקפת ישירות את עובדי ההצלה בבית החולים נאסר