"נחילים של אנשים רעבים" מסתערים על המחסן
00:44
"נחילים של אנשים רעבים" מסתערים על המחסן
"נחילים של אנשים רעבים" הסתערו על מחסן, לפחות שניים נהרגו, כך אומר האו"ם

 לאחר כמעט שלושה חודשים של רעב כפוי וחסימת סיוע שהוטלה על ידי ישראל, "נחילים של אנשים רעבים" פרצו למחסן של האו"ם בעזה, כך לפי תוכנית המזון העולמית.

נשמעו יריות מרובות, והאו"ם מדווח כי לפחות שני אנשים נהרגו.

"חבורות של אנשים רעבים פרצו למחסן אל-ע'פארי של תוכנית המזון העולמית (WFP) בדיר אל-בלח, מרכז עזה, בחיפוש אחר אספקת מזון שהוכנה מראש לחלוקה," כך נמסר מהמטה של WFP במזרח התיכון בהצהרה ברשת X. "דיווחים ראשוניים מצביעים על כך ששני אנשים נהרגו וכמה נוספים נפצעו באירוע הטרגי.”

הסוכנות של האו"ם קוראת להגדלה מיידית של הסיוע במזון "כדי להרגיע אנשים שהם לא ירעבו."

שליחת האו"ם למזרח התיכון, סיגריד קאג, אמרה למועצת הביטחון כי כמות הסיוע שישראל אפשרה עד כה לאו"ם להעביר היא "ניתנת להשוואה לסירת הצלה לאחר שהספינה טבעה," בעוד כל אוכלוסיית עזה ניצבת בפני סכנת רעב.


עוד סרטונים
פסטיבל הסרטים לסיוע הומניטרי ה-8 של TRT
מתיישבים חוגגים זיכרון לצ'רלי קירק תוך חדירה למסגד אל אקצא
אזרח סבל מאלימות ללא סיבה במאה שערים
נתניהו חתם על תוכנית הרחבת ההתנחלויות בגדה המערבית הכבושה
צי הסומוד מפליג לעבר עזה
מתיישבים ישראלים בלתי חוקיים תקפו באלימות את כפר קוואוויס שבגדה המערבית הכבושה, שבעה פלסטינים נפצעו
האבא של סילמן לעג לאישה מבוגרת עם שלט מול ביתה
חיילים ישראלים גונבים 1.5 מיליון שקל מבית חליפין ברמאללה
משפחות החטופים שיבשו שידור חי בערוץ 14
ישראל תוקפת ישירות את עובדי ההצלה בבית החולים נאסר