כמעט 100,000 איש צעדו בהאג ב-18 במאי כדי למחות על המשך תמיכת ממשלת הולנד בישראל בזמן המלחמה בעזה, במה שהמארגנים טוענים כי הייתה ההפגנה הגדולה ביותר בהולנד ב-20 השנים האחרונות. ההפגנה, שהתקיימה בכיכר מאליוולד תחת הסיסמה "שרטטו קו אדום לעזה", נתמכה על ידי יותר מ-80 ארגונים לא ממשלתיים, כולל אמנסטי אינטרנשיונל, משמר זכויות האדם, ואוקספם נוביב
01:24
01:24
עוד סרטונים
עשרות אלפי אנשים צעדו בהאג למען עזה
עשרות אלפי אנשים צעדו בהאג נגד מדיניות ממשלת הולנד כלפי ישראל
עוד סרטונים